Geen producten in de winkelwagen.
Retourneren & Terugbetaling
Het is jammer, maar het kan voorkomen dat een product toch anders is dan hoe u het in gedachten had. In dit geval kunt u het pakket aan ons retourneren. Er zijn een aantal voorwaarden waaraan uw retournering moet voldoen.
Na ontvangst van het pakket door u, of door een door u aangewezen derde, dient u binnen de bedenktermijn van 14 dagen aan ons kenbaar te maken dat u u herroept op de overeenkomst. Dit doet u door een e-mail te sturen naar: shop@bloemex.nl. Voor het terugsturen van uw bestelling maakt u gebruik van het retourformulier. Deze ontvangt u nadat u kenbaar heeft gemaakt via mail dat u uw bestelling wilt retourneren.
Verstuur de retouren met alle geleverde toebehoren en waar mogelijk in originele staat en verpakking. U mag onze producten thuis voelen en bekijken, maar retourneer en verpak deze vervolgens netjes zoals u ze ontvangen hebt. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat u het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan u in een winkel zou doen, kunnen we kosten in rekening brengen.
Uw retour mag naar onderstaand adres gestuurd worden;
Studio Bloemex
Leenderweg 13
5554 CK, Valkenswaard
Nederland
U mag uw bestelling ook retourneren bij ons in de showroom. Neem hiervoor contact op via shop@bloemex.nl voor wanneer u uw bestelling bij ons kunt retourneren.
De kosten voor het retourneren van onze item(s) komt voor uw eigen rekening. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de verzendwijze die u kiest. Let op: zendingen die zonder track & trace worden teruggestuurd en kwijtraken in de post worden niet gecrediteerd. Bewaar dus altijd uw verzendbewijsje met track & trace totdat je retour is verwerkt. Zonder verzendbewijsje hebben wij geen geldig bewijs van verzending.
Wij maken binnen 14 dagen na ontbinding van uw order het geld (exclusief eventuele retourkosten) terug naar u over. De terugbetaling gebeurt altijd middels het zelfde betaalmiddel, als waarmee de order is voldaan.
Is het product beschadigd of zelfs kapot bij ontvangst? Dat is erg vervelend! Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Als er inderdaad sprake is van een beschadigd product dan herstellen of vervangen wij het product kosteloos. Als het item helaas niet kan worden hersteld of worden vervangen dan wordt de overeenkomst ontbonden. We vragen u dan om het bestelde product te retourneren en storten het aankoopbedrag terug op uw rekening.
Bij een beschadigd of kapot product ontvangen wij via de e-mail shop@bloemex.nl van u graag het volgende:
- Een foto van de verpakking met daarin het product duidelijk zichtbaar, zodat wij goed kunnen zien hoe het product was verpakt;
- Een foto van het volledige product;
- Een close-up foto van het gebroken of beschadigde gedeelte van het product;
- Een foto van het verzendetiket.