Levering & Verzending

Voor alle artikelen die wij op voorraad hebben streven wij ernaar om uw order binnen 1 á 2 werkdagen nadat u uw order geplaatst hebt te versturen. Plaatst u uw order op werkdagen voor 13.00 uur, dan zullen we er alles aan doen om te proberen uw order nog dezelfde dag te versturen. Houd er rekening mee dat dit anders is als u op vrijdagavond, zaterdag of zondag besteld.

Let op: Een aantal artikelen hebben we niet altijd op voorraad. Houd hierbij rekening met de levertijd, deze staat altijd bij het artikel vermeld of we laten dit per mail weten. Zodra het artikel op voorraad is ontvangt u een mail van ons en gaan we uw bestelling zo snel mogelijk versturen.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als u een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, kunt u bij de klantenservice een verzoek indienen om de producten die op voorraad zijn alvast te versturen.

Mocht een artikel uitverkocht zijn dan kunt u ons altijd een mail sturen, dan kunnen we kijken of we het artikel voor u bij kunnen bestellen. 

Alle orders worden via PostNL of DHL verstuurd. Alle orders worden verzekerd en met Track & Trace verstuurd. De Track & Trace code ontvangt u per email.

 

In de winkelwagen worden de bezorgkosten automatisch berekend. Bij bestellingen voor woonaccessoires wordt €6,25 verzendkosten in rekening gebracht bij bestellingen binnen Nederland en €9,25 binnen België. Voor grotere bestellingen van meubelen nemen wij contact met u op over de verzending en kosten.  

Het is ook mogelijk om uw bestelling bij ons in de showroom af te halen. U kiest dan bij het afrekenen voor de optie ‘afhalen’. Via de mail/telefoon zullen we een afspraak maken wanneer u uw bestelling kunt komen ophalen. 

Het kan zijn dat een van onze verzendpartij een storing of staking heeft, of vertraging oploopt in verband met feestdagen of de huidige corona- en vakantie periode. Bloemex is hier helaas niet verantwoordelijk voor en tevens afhankelijk van alle updates via PostNL en DHL. Houd aub alle updates via de track&trace code in de gaten. Is het onduidelijk waarom je pakketje vertraagt is en kom je er niet uit? Stuur dan aub een mailtje naar shop@bloemex.nl, dan kijken we met je mee!